1 Augusti

2013-08-01 | 01:54:00 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
herrgud! 1 Augusti.. redan.. vart tog mitt sommarlov vägen!? 19 dagar kvar sen börjar jag i skolan.. om typ 2 veckor.. aja.
Imorgon ska ja börja på min youtube kanal. För är själv hemma imorgon så ska spela in någon video, vet dock inte om jag ska spela in en " whats in my bag" eller en " 50 saker ni inte visste om mig". Tror jag tar den om 50 saker ni inte visste om mig då jag kan visa er en "back to school" video sen när jag har köpt saker osv. Ska också till bästavän imorgon efter träningen så ska vi spela in vår andra video. Men ska först träna!
På fredag ska jag klippa mig.. äntligen!!!
Nej nu är klockan 02.. så ska sova nu natti !♥
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________