3 Augusti

2013-08-03 | 00:34:36 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
- Albert!
hejsan! 

idag var jag hos en ny frisör och fyfan vad besviken jag blev.. mitt hår är bara kortare men mins lika slitet och risigt.. åhh!.. luktar gott gör det iaf.. men ska hålla mig till min vanliga frisör! aja nog om det.

Imorgon så ska vi inte ha internet eller mobilerna på för att min låssas pappa tycker att vi ska umgås istället vilken jag håller med om. Så imorgon ska jag och min lillebror spela in en video, ( jag vet att jag har sagt detta många gånger men imorgon kommer vi spela in en video iallafall!) vet dock inte vilken challange vi kör men tror det kommer handla om vatten, thihi. Kram♥
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Lotta

Sv: Va roligt att du gillar den!! :) Hoppas du fortsätter läsa trots att uppdateringen varit lite sådär.. Fast nu har jag fått tillbaka min Mac så nu blir det bättre, det lovar jag :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://olesenstjej.blogg.se                2013-08-05 ♡ 23:03:45
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------