1 December 2013

2013-12-02 | 00:30:26 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan! 
Känns som att jag bara bloggar på måndagar och söndagar och berättar om helgen.. Måste bli bättring på det. Skulle fixa ett inlägg till er som en tips typ ju.. Äsh! Ni får det denna veckan! Lovar :) 

Min helg lite snabbt, var med Nathalie i fredags, kollade film och jag somnade som vanligt haha, på lördagen skulle hon spela match och Mateusz kom hem till mig, vi såg film och sånt, somnade bredvid honom också , bästa som finns är väll endån att vakna upp bredvid den man gillar så grymt mycket, inte sant?.. Menar det. 
Idag så spelade vi lite kort och sånt med mamma och Tonny. Nathalie kom nu på kvällen så såg vi alla på en film med channing tatum ! Åh! Så snygg han är!! 
Sen så åkte dom två hem så hoppade jag in i duschen och såg en film. 
Jag får lite ångest över att klockan är halv 1 och jag ska upp 5.. Kan inte sova.. Åh!! :( 
Måste skärpa mig i skolan, att gå dit och göra det jag ska. 
Allting hade varit så mycket lättare om jag hade gått i skolan i Olofström eller något sånt, typ Kristianstad.. Men nejdå. Jag går på en skola i Malmö ist.. 4 timmars resväg varje dag.. ush! Nej.. Måste försöka sova, godnatt alla ;) 


_______________________ Kommentarer _________________________________________________