Hej mitt vinterland!

2013-12-06 | 10:10:11 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

6 December och jag vakande upp till detta, hur underbart är inte det? Åh äntligen snö! 
Har nyss ätit frukost med familjen, fick stanna hemma igår och idag pga stormen Sven som gjorde så att mina tåg är inställda och grymt försenade. Klagar inte för att få en långhelg hehe. 
Idag så ska jag plugga lite och föra över lite saker från min skoldata till min Mac , så jag kan börja ha den i skolan istället då min skoldata inte har många dagar kvar i sitt liv. (Dramatiskt) och sen ikväll så är det idol final som jag ska se med min fina pojkvän. 
Vi hörs senare så jag tänkte lägga upp lite jultips :) hoppas ni får en underbar dag ute i snön och stormen ! 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Lina

Vilken fin bild! :)

Svar: taack så mycket !
nathalie yrvenstam

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://linawestrins.blogg.se                2013-12-08 ♡ 01:06:01
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------