Min helg

2013-12-16 | 09:51:49 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Bilder sedan igår.
 
 
Halloj!
Min helg har varit supermysig med också väldigt ledsam. Min lillebror kom i Fredags och kunde bara stanna i typ 2 timmar innan han fick åka hem igen då han knappt kunde andas. Isak tåler inte pälsdjur. dock så får han tabletter mot det så han tåler Tuwa ( vår minsta hund) men dom hjälpte inte mot Zita.. så han fick åka hem igen och dagen efter så fick vi lämna tillbaka Zita där från vi hämtade henne. Så hela lördagen gick åt till att städa som galningar för att få bort allt hund hår och hennes saker. Min låtsas pappa var väldigt ledsen över detta, då det var "hans hund" och Tuwa är "mammas". nej ush! inget kul det dära. Men det är ju bättre att isak kan andas hos oss än att vi har en hund för sällskapens skull. Tuwa förstod förståss ingenting men tror faktiskt att hon tycker att det är rätt skönt att vara ensamhund igen haha! 
Nathalie var också hos oss på fredagen men åkte hem sen, och vi hämtade upp min pojkvän som stannade hela helgen.
I Söndags så åkte vi in till Bromölla och spelade lite bowling vilket slutade med att jag kom sist och Tonny vann. kan ju passa på att skryta om att jag fick 4 Strike! Vilken mästare jag är ! dock så suger jag på Bowling men men det var kul.


Idag är det måndag och denna dagen började inte bra, fick byta tåg 3 gånger och en massa innan jag slutligen kom till skolan, dock 40 min försent. Men nu är jag här! Dom andra skriver prov i matte vilket jag inte kan, så ska sätta mig ner nu och läsa lite bloggar och bara ta det lugnt innan Samhällslektionen börjar. Kram på er !
Simma lungt / Happy 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________