ROOM INSPIRATION

2013-12-26 | 12:53:00 | † INSPIRATION | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
room
 
 
Håller på att göra om på mitt rum, köper nya saker hela tiden och vill genast göra om, haha då jag tröttnar rätt så snabbt på mitt rum. I sommras så köpte jag en sänghimmel, jätte nöjd, men vill göra om den, kanske klippa bort själva cirklen som är längst upp och bara ha ett snöre så den blir mindre.. äsh svårt att förklara utan att man ser den framför sig. Kuddarna har jag nyss beställt. nu är det bara en sängram som fattas, sedan så vill jag ha en sån bäddning som på dyra hotel om ni förstår mig, haha en massa kuddar och filtar i ljust ljust brunt och gammeldags vit samt vit-vit. SVIN SNYGGT!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________