13 Januari 2014 - tuwa

2014-01-13 | 17:33:25 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Fina tuwa

Helgen tillbringade jag med min pojkvän (som alla andra helger haha), och under lördagen tror jag det var så lärde jag Tuwa tass, det är ganska svårt att lära sånna små, haha, svin söt var hon, jag höll en liten korv bit i handen och lät henne lukta , sen så sa jag "tass" så satte hon tassen på handen för att försöka gräva och samtidigt som jag sa tass och hon gjorde det så klickade jag på en klicker och hon fick korven, Hon fick en heldel godis också så hon blev hård i magen, lilla tösen! haha men hon lärde sig iaf! När hennes mage är bra igen så ska jag nog försöka lära henne rulla runt. Hahaha, det roliga är att det var jag som lärde henne ligg, så direkt när hon ska få något av mig så lägger hon sig ner hahaha! 
Nog om det. 

Idag var jag i skolan, som alla andra haha, hade 3 lektioner då vi antecknade hela dagen, gosh vad trött man blir. Efter skolan så tog jag bussen till stan och köpte en ögonbrynsborste och en till att skugga ögonsuggan, (daah?!) 
Och nu.. Yep.. Sitter på tåget påväg hem, är strax i Kristianstad. 

GRATTIS TILL MIN LILLEBROR 8 ÅR IDAG!! 

Hörs imorgon Kram / Nathalie 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________