21 Januari 2014 - byta bloggportal?

2014-01-21 | 16:33:19 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


Hejsan bloggen! 
Började halv 11 idag och idag har vi gjort en examenuppgidt hela dagen i skolan , ush vad jobbigt det var, det skulle handla om  "globaliseringen" , ja man hör bara på namnet hur tråkigt det var. Men jag blev klar och nöjd så fick sluta tidigare vilket resulterade att jag kommer att vara hemma en timme tidigare än vad jag brukar att vara. 

När jag kommer hem så ska jag käka, sen så ska jag bara vila, gå ut med tuwa och sedan invänta ett samtal då bästis ska ringa mig ikväll. Haha.. Lät viktig där, dock så handlar det om min student så rätt så viktigt är det ju. 
Nog om det. Bjuder på nån gammal mobil bild sålänge . Puss

Förresten, funderar på om jag ska byta bloggportal till nattstad då det är grymt mycket lättare att få läsare där, då jag vet några tips. Är den bra?
_______________________ Kommentarer _________________________________________________