3 Januari 2014 - TODAY

2014-01-03 | 17:28:05 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Måste ta fler bilder. Har knappt några..
gosh! Redan den 3dje.. Snart börjar skolan igen. Men jag är taggad. Det är sista terminen innan studenten.. Dock har jag ångest, känner mig inte redo, men det är bara att köra på! Denna terminen är den sista och jag ska ge ALLT! Jag ska börja dagen innan hos Janette, ska hem till henne med Jannika så ska vi ta igen allt det vi ligger efter med. Sen ska jag för tusan inte ligga back med NÅGOT! Ska få mitt betyg i matten. Sen blir det nog att jag hoppar av mattelektionerna och pluggar med något annat på dom 90minuterna eller något i den stilen. Nej nu kom jag av mig i allt skol-snack! 

Today.. Nathalie kom hit idag igen, vi snackade knappt haha jag städade och hon låg i min säng och sov.. Har smittat henne hehehe. Efter att hon åkte hem så hjälpte jag mamma och sen fikade vi medans vi la pussel , mysigt. 
Nu har jag nyss varit ute med Tuwa och väntar på att maten ska bli klar. Sedan kommer ju min fina pojkvän hit efter att han har tränat , åh! Saknat min fina prins :) kram på er! 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________