5 Juni 2013 - 23:36

2013-06-05 | 23:44:42 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


Så himla söt lillebror man har !
Halloj alla fina !
Hujeda mig vilken stressig dag det har varit idag, har knappt hunnit med själv. Men nu är allt inlämnat till skolan på ett ungefär, har en uppgift imorogn också som ska endast skickas in men det går snabbt! Sedan så ska man fota hade jag tänkt mig + något annat med Mamma som jag inte har någon aning om vad som det ska betydas men det kan väll bli kul! Nej nu ska jag sova.
Godnatt!♥
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Linn Ahlex

Åhhhh marshmallows<333333

Sv: haha jo men jag fotade bars maten på gräset sen gick JSG in hehe

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://linnffotar.blogg.se/                2013-06-06 ♡ 01:42:53
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Linn Ahlex

sv: hahaha men de är ju sjuuuukt gott! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://linnffotar.blogg.se/                2013-06-07 ♡ 11:40:40
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------