Glad Midsommar !

2013-06-21 | 12:34:00 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
 
 
 
 
Glad Midsommar på er mina fin-fina läsare.. det har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden för att jag inte ritkigt har haft lust.. har inget att blogga om.. MEN jag har fått tag på min iMovie skiva YEEEY! så nu ska det börjas spela in videos! såå lite videos ska komma upp här på bloggen istället, hur kul är inte det ? ;) hahah  jag tycker iallafall! Jag kommer att ha 1 youtbubekanal med min bästavän och 1 anann som jag har själv!
Kommentera gärna vilka videos ni vill se på den som jag ska göra själv så är ni gulliga! den första videon blir att jag ska svara på frågestunden så glöm inte det !

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Julia

va kul att du ska börja göra videos! vad kommer kanalen heta? och jag tipsar dig att göra sånna videos som william spetz & keyyo brukar göra :D att du är ganska rolig i videosarna.
sv: men det låter kul :))
xoxo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://juliarose.blogg.se                2013-06-21 ♡ 13:30:01
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ J o j z y ♛

SV: Aww! hoppas du hinner seen då :3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://jojz.blogg.se/                2013-06-23 ♡ 19:06:56
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------