05052013-1547

2013-05-05 | 15:53:41 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Efter lite solande på balkongen (som jag fick väldigt mycket färg av), så hoppade jagner i träningsskrona och tog mig ut på en jogging runda, foten klarar mindre och mindre för varje gång.. åhh så himla tråkigt! Sedan duschade jag och tog på mig shortsen och gick ner och spelade kubb med mamma och tonny. Vann båda gångerna! haha..
Sedan vart det grillat! riktigt gott det med! Ligger i sängen nu och ska kolla på en gammal Astrid Lindgren film som ska börja 16, haha älskar barnfilmer!
Bloggar mer lite senare, tänkte göra en lite "new in".
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Emmy

Åh vad härligt, det är typ sommarkänslor på både kubb och grillat... Jättefint :)

sv;
Hihi tack om jag kan säga så :'D Annars så hoppas jag verkligen också det!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://eeemmylam.blogg.se                2013-05-06 ♡ 21:34:52
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ mlie

härliga bilder, oh va jag vill ha sommar nu!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://mlieaxelsson.se                2013-05-10 ♡ 15:24:30
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------