Förlåt!

2013-05-22 | 23:22:08 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej bloggen!
föörlåt för denna dåliga uppdateringen, men jag börjar skolan om dagarna klockan 9 och är hemma igen vid 11 på kvällen då jag knappt orkar plugga och typ äter och sen lägger mig i sängen framför ett avsnitt på GA.. Men jag ska fixa dagens outfit bilder till er imorgon som kommer upp då tyvärr vid 23 något men bättre än ingenting, och så får ni lite roligare inlägg på fredag då jag inte ska jobba :) Kram
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Elin

allt bra?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://elinkristensson.blogg.se                2013-05-23 ♡ 07:21:18
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ LIENE

sv: Jag tror det skulle vara kul med en sån video över 50 saker man vet inte om dig :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://lifefromwithin.blogg.se                2013-05-24 ♡ 13:40:04
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------