Helgen

2013-11-18 | 07:48:37 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Halloj! 
Gosh vilken underbart mysig helg jag har haft! 

Fredags. vaknade helt försent till skolan så jag struntade i det överhuvudtaget och sjukanmälde mig och somnade sedan om. 
Vakande runt 11, fixade mig o åt, sen stack jag till Olofström till min tvilling.
Vi snackade lite hos henne sen drog vi till VV och kollade på idol och sedan fotbollen. Efter det så drog vi hem till mig och såg en film tills vi båda somnade. 

Lördag. Minns inte riktigt vad som hände denna dagen men jag tror jag bara tog det lugnt hemma och sånt. 

Söndag.  Min födelsedag! Så man är 19år nu. Gosh! Känner mig gammal hahaha!  Mysig dag, kom lite gäster och fick fina presenter och en god tårta även fast jag i vanliga fall inte gillar tårta men den var god. 
När gästerna hade åkt så åkte jag och Nathalie in till Olofström där jag också sov hos henne. Vi gick till VV på kvällen och träffade folket där, sen så såg vi en film och även ungefär halva solsidan. 
Mysig helg helt enkelt! 






Men nu sitter jag på tåget påväg till skolan, ush. Tråkigt att det är matte första lektionen på en måndags morgon. Borde finnas lag på att det är förbjudet men icke!! Annars?.. Jo Justin släppte en ny låt men R.Kelly idag! Hur underbart är inte det? Älskar R.kelly och Justin också för den delen. Kram på er ! 
Simma lugnt! 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________