Igårkväll

2013-11-02 | 10:12:58 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan!
Igår stack jag in till Kristianstad på dagen med familjen då jag köpte vitt halloween smink osv. 
Sen så stack jag hem, åt lite snabbt för att sedan sticka till Lina. 
Vi fixade oss nog lite för sent haha, så vi stressade som fasiken! 
Men jag blev nöjd med mitt iaf. Så här blev det 



Halloween festen var lyckad till en början, jag hade jätte trevligt iallafall, höll ihop med Nathalie hela kvällen, riktigt trevligt tjej dedär, och sen Christian, Tim och Joel. 
trevligt trevligt ! 
När festen kaosades utanför så satt vi där inne HAHAH. Jag och Tim tröttnade på vårt smink men allt mitt gick inte bort med tvål och vatten så fick ta vasselin när jag kom hem haha, gick runt som en Dalmatien eller något.



 Men äsh! 
Lyckad kväll! Nu ska jag upp och äta frukost, ha det så bra mina damer och herrar. 
Simma lugnt!  
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Agnes

Riktigt bra blev det! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://bridgets.blogg.se                2013-11-02 ♡ 16:54:53
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------