Sjukt trevlig helg !

2013-11-10 | 20:03:54 | † MTOTFLS | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


 Hejsan bloggen! 
Har haft en super mysig helg, i fredags så vart jag ute och gick med lite folk i byn, sen lördagen så åkte jag hem till min tvilling i Olofström, gick till VV där sjukt trevliga folk vart, dock dom inte skåningar ;) haha lol. Nej men trevligt folk! 
Sen köpte vi gottis och drog hem till mig, såg på tv och film och somnade halv 3. 
Idag vakande vi upp vid 11, åt frukost och fixade oss sen så åkte vi till Olofström igen till VV träffade folket igen och såg matchen , nu är jag hemma, ska ser på solsidan. Imorgon börjar skolan igen.. Äsh får träffa min babe igen, saknat henne. Puss
_______________________ Kommentarer _________________________________________________